טיול ג'יפים בגולן

משפחות רבות מחפשות את הדרך האולטימטיבית להתגבש ויודעות שחוויה משותפת תתרום לחיזוק הקשר. אם מתחשק לכם לצאת למרחבים הפתוחים, לנתק את הילדים מהמסכים, לראות את ארץ ישראל היפה בדרך קצת שונה המזרימה אדרנלין ומעלה את האנרגיות – טיול ג'יפים בגולן הוא בשבילכם. הזדמנות לנסוע ביחד במסלולים יפהפיים עם נקודות עצירה מרשימות, ליהנות מזמן איכות יוצא דופן וזיכרונות לכל החיים. איך תבחרו טיול ג'יפים משפחתי מנצח ומהם המסלולים המומלצים למשפחות על גלגלים?

נוסעים על בטוח

מומלץ להזמין טיול טרקטורונים בגולן מבעוד מועד כדי לא לגלות שנזכרתם מאוחר מדי וכל הג'יפים תפוסים. חשוב לבחור חברה אמינה ומובילה אשר ברשותה צי של ג'יפים מתוחזקים היטב, רצוי של מותג מוביל ומפואר המתאימים לנהיגה עצמית גם למי שטרם התנסה בנהיגה בג'יפים. אם כבר מפנק אז עד הסוף. בדרו מה כולל הג'יפ מהבחינה הבטיחותית כמו מיגון מלא, נעילה לצמיגי שטח ומכשיר קשר. בכל מקרה, חשוב לברר מהם התנאים לנסיעה כמו גיל מינימלי לנהג, רישיון נהיגה בתוקף ומספר נוסעים בכל ג'יפ על מנת לתכנן את הטיול עם מספר הג'יפים הנדרש על פי מספר הנוסעים.

טיול ג'יפים חוויתי

ניווט פשוט – נופים קסומים

בניגוד למה שנהוג לחשוב, התפעול של הג'יפ לא מסובך ואם בוחרים כלי רכב מצוידים היטב וכלי ניווט והכוונה קל לתמרן בתנאי השטח הסבירים. כמובן שכדאי מראש להחליט לאן נוסעים, בהתאם לזמן שעומד לרשותכם והתפאורה המבוקשת. רמת הגולן מהווה יעד נחשק בקרב ג'יפאים מסיבות רבות: נופים מגוונים, בין נחלים לגבעות והרים, תנאי שטח מלהיבים, נקודות עצירה מרהיבות ושטח גדול יחסית לנסיעה. החליטו מראש האם תבחרו בקונספט של נהיגה עצמית או נהיגה קבוצתית, לפי הסגנון המועדף, הניסיון שלכם והנוחות.
בכל מקרה, קיימים מסלולי טעימות קצרים יחסית הנמשכים בסביבות שעתיים במסגרתם לרוב נוסעים לכיוון גשר אריק אל תוך שפך הירדים ועד גשר הדודות המיתולוגי לאורך הירדן ההררי עד גשר כפר הנשיא ומסלולים ארוכים יותר של כ-5 שעות בקצה הדרומי של הרמה. אלה יוצאים מחד נס ועוברים בדרך הטייסים הטורקים תוך עלייה לקיבוץ מבוא חמה ועד מצפה אופיר. יש טיולים של יום שלם המקיפים הגולן מקצה לקצה ואידיאליים למי שאוהבים לנהוג, רוצים לראות כמה שיותר מהגולן ומחפשים הרפתקה ליום כיף שלם.
בכל מקרה בדקו היכן כדאי לעצור לקפה או תה בחיק הטבע, האם אתם מתעניינים יותר בעצירה סמוך לנחל כולל שכשוך בעונה או בפיקניק חלומי ביער, האם תרצו לראות את החרמון ומהם השדרוגים המוצעים בתוספת תשלום, למשל ארוחה בשרית במהלך הטיול.

אל תשכחו להגיע עם בגדים נוחים ונעלי הליכה אם בכוונתכם לשלב מסלול טיול, אפשר גם להביא אופניים ולשלב יחד עם טיול ג'יפים וכמובן צידה לדרך – אוכל, מצלמה וקרם הגנה. מתכון בטוח לחוויה משפחתית עוצמתית

צרו איתנו קשר עוד היום ותהנו מגיבוש משפחתי מפתיע במיוחד!

צוות חווית ג'יפים בגולן