תוכן עניינים

הצפון הישראלי מציע מרחבי טבע עצומים, נופים ירוקים ותכולים הנוגעים זה בזה ויוצרים תמונת טבע פנורמית מושלמת, מעיינות נובעים ונחלים זורמים בכל עונות השנה, אוויר צלול ונקי, וקסם שמושך אליו את המוני המטיילים.

צוות המדריכים והמארחים שלנו מספר בחיוך, כי בכל טיול ריינג'רים בגולן, ובכמה נקודות נוספות בצפון, מגיע הרגע בו המטיילים הצוהלים עוצרים לרגע את נשימתם, נחשפים לנופים המרהיבים ומציינים שוב ושוב: הרבה יותר יפה פה מכל מקום שהייתי בחו"ל, אין סיבה לצאת מהארץ.

חברת חווית ג'יפים ורייזרים בגולן היא חברה מקומית, אשר מייסדיה, מנהליה וכל עובדיה חיים בגולן ומחוברים אליו, בעלי היכרות עמוקה עם השטח, מסלולי הטיול, האקלים ותנאי מזג האוויר ומאפיינים אחרים, ועוסקים באירוח מטיילים, משפחות, פרטיים וקבוצות, כדרך חיים.

בין הטיולים והאטרקציות שאנו מציעים:

 

רייזרים בצפון

טיולי ריינג'רים בצפון מאפשרים יצירה של טיול חווייתי לקבוצות קטנות או גדולות, לצעירים, למשפחות עם ילדים, לזוגות ולכל הרכב שהוא, בכלי רכב גבוהים יותר ביחס לרכבי השטח האחרים, המספקים ישיבה של הנוסעים זה לצד זה ולא זה מאחורי זה, תצפית נוף מרהיבה, ונוחות נסיעה מפתיעה. מסלולי רייזרים בגולן מתבצעים בכלים אשר כוללים בולמי זעזועים מתקדמים, שמאפשרים נסיעת שטח פרועה מבלי לטלטל ולהקפיץ את הנוסעים, מסגרת רכב  ייחודית אשר יוצרת תנאי בטיחות מיטביים, ורכב המתאים לטיולים ולנסיעה גם עם אנשים מבוגרים או מוגבלים החוששים מהתנועתיות המרובה של נהיגת שטח, וכן עם ילדים צעירים.

האזורים הפופולריים בישראל לחוויית טיולי ריינג'רים בצפון, הם הגליל המערבי, הגליל העליון ורמת הגולן.

טיולי ריינג'רים בגולן משלבים בין טיולי שטח באזורים הרריים, תצפית ממרום הגולן ועד לחופי הכינרת הפרוסה לעינינו, שילוב עם הפסקה לקפה שחור וכיבוד קל באחת משכיות החמדה בטבע, ארוחה ופעילויות אתגריות נוספות. מסלולי ריינג'רים בגולן ובגליל ניתנים לבחירה בין מסלולים טיול ונהיגה מומלצים באורכים משתנים, בין שעתיים לחמש שעות למסלול טיול, כמו גם ניתנים להתאמה אישית, לתכנון בשיתוף צוות המדריכים המנוסים שלנו, שמכירים כל פיסת קרקע ואדמה במרחבי הגולן והצפון, לשילוב אתרים ומרחבים על פי בקשת המטיילים, בבניית מסלול נסיעה מהנה, אטרקטיבי ובטוח.

טיולי טרקטורונים או ריינג'רים בגולן

מסלולי הטיול של חווית ג'יפים ורייזרים בגולן מתחילים במתחם קבלת הפנים ביישוב חד נס, בסמוך לפארק הירדן, בליווי מדריך אשר נוהג באחד מרכבי השטח בראש שיירת המטיילים, מכוון, מדגים כיצד לצלוח את אתגרי המסלול ומסייע על פי צורך.

המדריך יוביל את המטיילים לאורך המסלול, יקבע עצירות בנקודות עניין וילווה את הטיול בהסברים מעשירים ומעניינים.

כל המדריכים שלנו הם מדריכים מנוסים בנהיגת שטח, מכירים את המסלולים הרבים, לרבות הסטיות האפשריות ומתווה השטח בצורה מיטבית, חובבי טבע ואוהבי אנשים.  

המלצה על מסלול טיול: מסלול הבית

אורך המסלול: כשעתיים

מנקודת המוצא בחד נס נצא עם רכבי השטח לכיוון גשר אריק המפורסם, לעומק תוואי השטח באזור שפך הירדן, תוך צליחת צמחיה עבותה וסבוכה, דרך קופצנית הדורשת נסיעה איטית, ונופים עוצרי נשימה, מעבר בשפכי הירדן והיובלים והנאה ממתזי המים הקרירים, המשך המסלול דרך גשר הדודות וטיפוס אל מצפה כרכום- המספק יעד מתאים לעצירה, תצפית וצילום למזכרת, וירידה ונסיעה לאורכו של הירדן השופע לכיוון כפר הנשיא, בדרך חזרה אל חד נס.

מסלול זה מותאם למשפחות עם ילדים, משלב בין תחושת החוויה של נהיגת שטח, לטלטלה מועטה ובטיחות, חושף את המטיילים לאתרי טבע ונופים שאינם חלק ממסלולי הטיול הרגליים באזור, ומתאים לשילוב עם אטרקציות ופעילויות נוספות כחלק מיום הבילוי בגולן.

אתם שואלים - אנחנו עונים!

יש מים בנחלים כל השנה. אנחנו חוצים את הנחלים עם הרייזרים ובקיץ ניתן לשחות בנחל בעצירה

יש לנו RZR מה שרואים בתמונה זה מה שמקבלים

הטיול הכי אתגרי בצפון כולל מעברי מים מעברי אבנים ובולדרים.