ההבדל בין טיול ג'יפים בנהיגה עצמית לטיול טרקטורונים, באגי , רינג'רים בנהיגה עצמית

אז מה משותף, או מה בעצם ההבדל בין טיול ג'יפים בנהיגה עצמית לטיולים האחרים?
מלבד מספר הנפשות שניתן להעלות לסוגי הרכבים השונים
טרקטורונים 1-2 אנשים
רינג'רים 2-3 אנשים
באגי 2-4 אנשים
טיולי ג'יפים 7-8 אנשים
ישנם עוד כמה הבדלים בולטים…
לרוב אנשים נוטים להשוות את הטיולים המודרכים לכלים בבעלות פרטית ולא נכון לעשות את ההשוואה הזו
מכיוון שכאשר מישהו נוהג בכלי פרטי באגי , טרקטורון , ג'יפ האחריות הבלעדית חלה עליו בלבד! הוא אחראי למעשיו, הוא אחראי לנזקים אם יגרמו על ידו, והוא אחראי לתוצאות במקרה תאונה חלילה.
ולכן הנהג בוחר את קצב הנסיעה – האם להשתולל עם הכלי או לא האם לקחת סיכונים מיותרים בשביל עוד קצת ריגוש / להעלות את האנדרנלין.
במקרה של טיול מודרך האחריות הבלעדית מוטלת על בעל העסק. החל מבחירת המסלול אתגרי יותר או פחות, קצב הנסיעה מהיר או איטי, וכלה בבחירת סוג המסלול – יבש או רטוב, הררי או מישורי, סלעי או שביל כבוש עם שיפועי צד, או בלי.

טיולי ג'יפים לעומת טרקטורונים

בשני סוגי הטיולים טרקטורונים בצפון או ג'יפים קצב הנסיעה יקבע על ידי המדריך המוביל את הטיול. 

לרוב הקצב לא יהיה מהיר בכל סוגי הטיולים המודרכים, מכיוון שקשה מאד עד כמעט בלתי אפשרי לפתח מהירות כאשר נוסעים בשיירה, כדי שאף אחד לא ילך לאיבוד באחת הפניות ויקח פניה לא נכונה. ככל שמספר הכלים בשיירה גדול יותר, כך קצב הנסיעה יהיה יותר איטי.
כך שאם לדוגמא מדובר על קבוצה של 40 איש בטיול בג'יפים – אנו נזדקק לחמישה גיפים. בעוד שלאותו מספר אנשים בטיול טרקטורונים נזדקק לפחות לעשרה באגי של 4 מקומות במינימום.

אטרקציות באגי בגולן

בד"כ טיולי הטרקטורונים למיניהם יוגבלו לאיזור שבו ממוקם העסק – טיול ג'יפים בצפון, דרום, מרכז, טיולי ג'יפים בגולן או בגליל המערבי למשל, מכיוון שיכולתם לנסוע על הכביש למרחקים מוגבלת גם במהירות וגם מבחינת רישוי. לטרקטורונים למיניהם אסור לעלות על כביש מהיר. ג'יפ הוא רכב לכל דבר ועניין ואין שם מניעה לעלות איתו על כביש – לא מבחינת המהירות ולא מבחינת הרישוי, ולכן עם ג'יפ ניתן לטייל בכל איזור בארץ, ללא צורך בהובלות מיוחדות ובלי קשר לנקודת המוצא שבה ממוקם העסק.
בטיול טרקטורונים / באגי תאלצו להתאים את עצמכם לתנאי מזג האויר השוררים בחוץ – אם בחוץ חם מאד גם בטרקטורון / באגי יהיה חם מאד מכיוון שמדובר ברכב פתוח. אם בחוץ קר וגשום גם בתוך הטרקטורון יהיה קר ורטוב.
בג'יפ סגור איננו תלויים במזג האויר השורר בחוץ! זה כל היופי.. אם בחוץ חם מאד ניתן להפעיל את המזגן בג'יפ ולהנות מטמפרטורה נעימה תוך כדי טיול ג'יפים בנהיגה עצמית.
אם בחוץ קר וגשום אנחנו כמובן נשאר יבשים ונהנה מהחימום הנעים בג'יפ. בטיולי הטרקטורונים למיניהם ישנם טרקטורונים בעלי הנעה כפולה 4*4 וישנם טרקטורונים בעלי הנעה 2*4 כדוגמת באגי מסוג תומקר או מיני באגי אחרים הגיפים המשמשים לטיולי שטח בנהיגה עצמית הינם כולם בעלי הנעה כפולה 4*4 הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל נשלטת חשמלית למעברים קשים במיוחד, ולכן בטיולי גיפים ניתן לבחור במסלולים מאד אתגריים בעלי עבירות קשה במידה והקהל מתאים ורוצה סוג כזה של טיול שבו רמת הריגוש / הפחד / והאדרנלין בשמיים.

בא לכם להעלות את האדרנלין עם טיול ג'יפים סוער בצפון? צרו קשר עוד היום! 052-2220054 קלי